show-it schule.at

show it mainmenu

Show it war ein österreichweiter online schülerwettbewerb für digitale arbeiten in den sparten photo, layout und illustration, animation und video, die im rahmen des BE unterrichts entstanden sind. Eingesandt wurde in zwei kategorien kategorie I unterstufe, kategorie II oberstufe. Ab dem schuljahr 2008 2009 gab es auch die teilnahmemöglichkeit für volksschulen. Die gewinner wurden einerseits durch ein öffentliches online voting, andererseits durch eine fachjury am ende des schuljahres ermittelt.

OVERVIEW

The web site show-it.schule.at currently has an average traffic classification of zero (the smaller the more users). We have traversed zero pages inside the site show-it.schule.at and found five websites interfacing with show-it.schule.at.

SHOW-IT.SCHULE.AT TRAFFIC

The web site show-it.schule.at has seen variant quantities of traffic throughout the the year.
Traffic for show-it.schule.at

Traffic ranking (by month) for show-it.schule.at

Traffic ranking by day of the week for show-it.schule.at

Bildnerische Erziehung

Show-IT ist eine österreichweite Online-Galerie und zu. Gleich ein SchülerInnen-Wettbewerb für digitale künstlerische. Arbeiten, die im Unterrichtsfach Bildnerische. Bianca Lang und Bettina Umprecht. Der Futurismus war eine aus Italien stammende Kunstbewegung, die aufgrund des breitgefächerten Spektrums den Anspruch erhob, eine neue Kultur zu begründen. Für Italien, dessen Künstler seit Jahrhunderten un.

COOL KIDS 4b

Paketzustellung im Zusammenhang mit der Sendung 83340808133. Diesen Post per E-Mail versenden. Status vom Montag, 01. Die Sendung wurde in das Zustellfahrzeug geladen. Deutsche Post DHL - The Mail and Logistics Group.

Viducation 21

Video and education in the 21st century. Herzlich willkommen bei Viducation 21 - video in education in the 21st century. Gedacht, die gerne im Rahmen des Unterrichts Filme und Videos erstellen. Da man heutzutage einen kurzen Film so gut wie gratis herstellen kann, eignen sich Videos für den Projektunterricht oder auch für Zeiten wie Semesterschluss sehr gut.

WHAT DOES SHOW-IT.SCHULE.AT LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of show-it.schule.at Mobile Screenshot of show-it.schule.at Tablet Screenshot of show-it.schule.at

SHOW-IT.SCHULE.AT SERVER

Our crawlers detected that a lone root page on show-it.schule.at took one thousand milliseconds to download. We could not detect a SSL certificate, so in conclusion our crawlers consider show-it.schule.at not secure.
1 sec
193.170.68.89

SERVER SOFTWARE AND ENCODING

We revealed that this website is employing the Apache/2.2.4 (Mandriva Linux/PREFORK-6.5mdv2007.1) operating system.

show it mainmenu

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The web site show-it.schule.at has the following in the homepage, "Show it war ein österreichweiter online schülerwettbewerb für digitale arbeiten in den sparten photo, layout und illustration, animation und video, die im rahmen des BE unterrichts entstanden sind." I noticed that the website also stated " Eingesandt wurde in zwei kategorien kategorie I unterstufe, kategorie II oberstufe." They also said " Ab dem schuljahr 2008 2009 gab es auch die teilnahmemöglichkeit für volksschulen. Die gewinner wurden einerseits durch ein öffentliches online voting, andererseits durch eine fachjury am ende des schuljahres ermittelt."

ANALYZE SIMILAR WEBSITES

Blog de show-jump - SHOW-JUMP - Skyrock.com

Retape dans le champ ci-dessous la suite de chiffres et de lettres qui apparaissent dans le cadre ci-contre.

Home - Kama Godek LLC

Elite Hunters, Equitation, and Show Jumpers. Now accepting a limited number of horses and riders for training at our new facilities outside of Washington, DC! 160;Please contact us for show and sales packages which can suit riders of all levels.

Show Jumping

One of the most successful show jumping stallions of all time and combines some legendary bloodlines including Voltaire, Nimmerdor, Farn, Le Mexico. Kannan has produced many outstanding progeny that compete at the highest levels in the show jumping ring. RISQUE DE COEUR VAN HET BOVENHOEKSHOF.